Volger!!

maandag 20 augustus 2012

Ander soort kaartje!

Hallo Allemaal,

Nu een keertje een ander soort kaartje, want ik maak niet alleen scrapkaarten met afdrukjes, maar vind het ook leuk om kaarten te maken met stansjes bijvoorbeeld deze:

Ik maak dit soort kaarten o.a. ook voor verkoop.( mijn tante koopt vaak kaarten bij mij) en die maak k dan zodat ik de prijzen goedkoop kan houden, omdat ik daar malletjes van heb en het dus niet zoveel kost.
Wat ik hiervoor heb gebruikt:
- Stickers: vlaggetjes, Gefeliciteerd en stipjes
- Glitterstenen gekocht bij de action, maar volgensmij kan je die op heel veel plaatsten halen
- Nesta's Vierkant
- Bloementjes gemaakt met een mal van Joy Crafts
- De muffin is bestaande uit meerdere delen, maar het is een mal van Marianne Design/ Cretables.
Ik dacht in het begin wat moet ik ermee, maar heb hem toen toch gekocht en ben er echt superblij mee:
Wat ik er persoonlijk leuk aan vind dat je gewoon heel veel verschillende soorten muffins mee kan maken, met maar een paar mallentjes. En zo hoeft een kaart dus niet veel geld te kosten( voor mensen die ook hun kaarten verkopen), maar kan die toch superleuk zijn!! Ik ben er echt superblij mee. Ik weet ben over-enthousiast, maar ach wat maakt het uit haha.

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen