Volger!!

vrijdag 17 augustus 2012

Beterschap

Hallo Allemaal,

Van de week werd mij gevraagd of ik ook beterschapskaarten kon maken. Dat was voor mij een uitdaging aangezien ik dat niet vaak maak!, hieronder het resultaat ben benieuwd welke er gekozen word!:
Gebruikt:
Rozen: Lea's bilities
Vlinder: Magnolia Doohickey
Label: Marianne Design/Creatables

Gebruikt:
Hoek: Memorybox
Vlinders: Magnolia Doohickey
Bloemen: Joy Crafts
Vogelkooi: Marianne Design/ Creatables
Vogel: Marianne Design/Creatables

Gebruikt:
Hoek: Memorybox
Bloemen: Joy Crafts
Vogelkooi: Marianne Design/ Creatables
Kantrandje( zo noem ik het): Marianne Design/Creatables
Vogel: Marianne Design/Creatables

De Mal van de Vogel is een mal waar de vogel eigenlijk op een tak zit, maar ik heb de tak eraf geknipt!

Groetjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen