Volger!!

maandag 20 augustus 2012

Dit heb ik speciaal voor jou gemaakt

Hallo Allemaal,

Vandaag weer een kaartje die ik gister heb afgemaakt!:


En ja ik heb weer een stempel gebruikt van Magnolia. Ik vind ze toch altijd ZOOOOOO leuk!! Dit kaartje weer gekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren&Broek: Sandstone
  • Truitje&Schoenen: Pale Pink
  • Boek: (flexmarker) Champagne
Verder gebruikt:

- Papier komt van de Boekenvoordeel
- Het randje rechts aan de zijkant is gemaakt met mal van Magnolia's Doohickeys
- De bloementjes en takjes zijn gemaakt met malletjes van Marianne Design/Cretables
En het tekststempeltje is van Marianne Design
De naaisteken zijn gemaakt met gelpennen

Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!
Als jullie nog bepaalde dingen willen zien/weten dan kan je dit altijd vragen bij de comments!

Groetjes 

1 opmerking: