Volger!!

dinsdag 21 augustus 2012

Geslaagd!!

Hallo Allemaal,

Jaja de laatste 2 daagjes vakantie...., maarja heb er ook wel weer zin in EINDELIJK niet meer de standaard vakken, maar meer richting beroep wat ik leuk vind, helaas gaat 1 van me beste vriendinnen HAVO doen nog, dus die moet nog 2 jaar. Heb wel 2 hele leuke jaren met haar gehad. Toen zij geslaagd was had ik een kaart voor haar gemaakt namelijk de volgende:

Ik heb op deze kaart een Magnolia stempel gebruikt (exclusieve)
Deze heb ik ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Caramel
  • Jurkje: Artic Blue
  • Champagne: (flexmarker) Champagne
  • Takjes(tussen de bloemen) : lime
Verder gebruikt:
- Het papier komt van de action
- Bloementjes zijn mallentjes van Marianne Design/ Creatables
- Hoekjes: Lea's Bilities
- Filmstrip: Tim Holtz
- Paperclip: Quikutz
Verder stickertjes, glitterstenen en gelpennen gebruikt.
De naaisteken zijn met gelpen gemaakt.

TIP! Ik stempel mijn afdrukjes op verdikt printpapier, maar dat printpapier is behoorlijk duur!!! Daarom gebruik ik gewoon teken papier van de Bruna ( blok van 3.95 EUR geloof ik) Die vellen zijn al op A4 formaat. en vind ik persoonlijk heel fijn papier.
Dat is ook wat ik wou zeggen deze kaartvorm: is een dubbelgevouwd A4-tje, ik heb dan dat verdikte papier gepakt omdat het anders te dun is. Dan is het wel wit, maar dan plak ik gewoon groot stuk scrappapier erop!

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen