Volger!!

woensdag 15 augustus 2012

Beach

Hallo,

Hier dan mijn eerste kaartje!!! De komende dagen/uren zullen er eerst nog wat oudere kaarten van mij op mijn blog komen te staan, omdat ik net pas begonnen ben met deze blog en graag ook nog mijn oudere kaarten wil laten zien, maar laat ik beginnen met dit kaartje, omdat het zo lekker weertje is!!!


Wat ik heb gebruikt:

Stempel: Don&Daisy
Mallen: 
-De bloementjes komen van Joy crafts mallen.
- Kleine schelpjes en zeester komen van marianne design/ creatables
- Grote schelpen komen van Lea's Bilities
- Hoekje: Lea's Bilities
-Hangbordje met hanger: Creatables
- Vlinder: Magnolia doohickey

en het afdrukje is gekleurd met Promarkers:


  • Huid: Blush
  • Haren: Caramel
  • Jurkje: Artic Blue
  • Gras: Lime

en de omlijningen zijn gedaan met gelpennen.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Groetjes

1 opmerking: