Volger!!

zondag 19 augustus 2012

Hartelijk Gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

Ik heb deze keer een kadoverpakking/enveloppe.
Ik geef mijn zus met haar verjaardag meestal iets van een kadobon. Vorig jaar had ik een kadobon van de Bijou Brigitte en daar had ik de volgende verpakking bij gemaakt voorkant:


Wat ik hier heb gebruikt:

- Stempels van Whiff of Joy  en de knoopjes van Magnolia
- Hart nesta : Nellie's dies
- Bloemen: alle gestanste bloemen zijn met mallen van Marianne Design/ Creatables & Joy Crafts gemaakt.
- Hoekje: mal van Provo craft
- Kantrandje: Marianne Design/ Creatables

De afdrukjes zijn ingekleurd met ProMarkers:


  • Huid: Blush
  • Haren: Caramel
  • Kleding: Pale Pink & Cool Aqua
Dan hier de achterkant:


Wat ik hiervoor heb gebruikt:

- Mijn eigen naamstempel
- Hoekje van Provo craft
- De grote tak is van Sizzix
- Roze bloementje: Marianne Design/ Creatables
- Label: Magnolia's Doohickeys

Dit was hem!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, zo zie je maar weer, als je ECHT niks weet voor een verjaardag kun je altijd nog een kadobon leuk verpakken!

Groetjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen