Volger!!

zondag 26 augustus 2012

Het is jouw verjaardag

Hallo Allemaal,

Voor vandaag heb ik een kadoverpakking van een reep chocola deze heb ik het afgelopen schooljaar gemaakt voor mijn Nederlands Docent, omdat hij op vrijdag de 13e jarig was hadden wij het er in de klas over. Vandaar dat ik de maandag erna hem iets wou geven:

De voorkant:


Ik heb hier een stempel gebruikt van Me to You en deze heb ik ingekleurd met ProMarkers:
  • Beer: Caramel&Blush
  • Kadootjes: Lime, Red&Cool Aqua
Verder gebruikt:

- Papier is van PaperMania
- Nesta: ovaal
- Label is van Go Kreate Dies
- Hoekje is van een malletje van double do ( of in ieder geval z'n dunne)
Verder gebruikt: Steentjes van de action, gelpennen voor de naaisteek-lijntjes, houten hartjes van de xenos
en dat was de voorkant nu nog 

De achterkant:


De stempel is van Magnolia en is ingekleurd met ProMarkers:


  • Lime, Red & Cool Aqua
- Papier is van PaperMania & Boekenvoordeel
- Het rondje is een Nesta en erin heb ik mijn eigen naamstempel!

Groetjes



2 opmerkingen:

  1. Hoi janine,

    Dat heb je heel leuk gedaan
    En de kleuren zijn heel erg mooi
    ikzelf gebruik meestal lichtere kleurtjes maar
    nu ik deze combinatie heb gezien bij jou ga
    ik daar eens verandering in brengen

    groetjes en een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja ik ben vaak van de felle kleuren haha, maar soms ook weer andere dingen, doordat mijn moeder soms ander soort kleuren gebruikt
      denk ik net als jij nu van oow ook mooi en dan ga ik ook weleens andere kleuren gebruiken!

      Verwijderen