Volger!!

donderdag 16 augustus 2012

Kaart voor me mentrix!

Hallo,
Hier heb ik nog een kaart die ik gemaakt had voor me mentrix. Afgelopen jaar was het laatste jaar voor mij op die school en ze is 2 jaar me mentrix geweest en daarom had ik voor haar een kaart gemaakt. Deze kaart is op A4 formaat:









Wat ik hier op de voorkant o.a. gebruikt heb:

Stempel van Magnolia
Papier: boekje van de Boekenvoordeel
Mallen:
-Harten: Nellie's dies
- Filmstrip: Tim Holtz
- Bloementjes: Joy crafts
- Swirl: Crealies
- Hoekje: Lea's Bilities
- Klavertjes: Memorybox
Label: Nesta's rond

Het afdrukje is ingekleurd met ProMarkers

  • Huid: Blush
  • Haren: Caramel
  • Kleren: Orchid & Lime


Verder komen de houten hartjes van de Xenos en de naaisteken zijn gemaakt met een gelpen
Ook heb ik een foto van de binnenkant:
Voor de binnenkant heb ik gebruik: 
Ronde Nesta's
die krulnesta is van Lea's bilities
Label (hierboven) is van Go Kreate
De Bloemetjes: Marianne Design Creatables
         
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Groetjes!

1 opmerking:

  1. Hoi Meis
    zo ik ben volger bij je geworden
    leuke site heb je
    groetjes Riadesign

    BeantwoordenVerwijderen