Volger!!

zaterdag 25 augustus 2012

Knotsgekke-kaartendagen Den Bosch

Hallo Allemaal,

Hier dan de foto's van mijn nieuwe spulletjes. Ik heb meer gekocht dan ik hier laat zien, maar een paar dingen vind ik niet zo belangrijk om te laten zien zoals: karton, terpetine, glitterlijm dat soort dingen zijn vaak standaard producten!:


                                          EINDELIJK dat hartjes label ik wou hem al zoooo
                                              lang en die bloementjes lijken me ook superleuk!!


                                          Iemand vroeg mij of ik Trouw-kaarten maakte,
                                         (meestal niet maar ik ga de uitdaging aan.
                                           Vandaar deze mal.


Ik vind deze ZOOOO leuk. Altijd al leuk gevonden,
maar nooit ergens gezien om te kopen!! Nu dus wel!!

Het envelopje had ik al vaker gezien dus vond ik leuk!
Die andere is een hartje die je in elkaar kan 'vlechten'
Ik zag het op de beurs en dacht LEUK
Nu nog uitproberen haha, maar op de achterkant staat
een goede beschrijving! Later dus meer hierover

 Ik ben niet z'n Distress fan, omdat ik die technieken 
gewoon niet onder de knie krijg, maar
ik had daar iets gezien wat ze ermee deden dus daarom toch
maar meegenomen!! 

IK HEB ZE EINDELIJK!!!!
en ook nog eens een gelukje het was:
3 voor 3,50
Nou ik zie er toch duidelijk 4 inzitten haha!!

En dan nog embossingpoeder!! Ik( en me moeder) vonden 
het mooie kleurtjes!! en bij 6 kreeg je het koffertje erbij

En deze stempels was mijn moeder al superlang
opzoek naar!! en nu ook nog eens in de aanbieding!!

Nou dat was denk ik z'n beetje wel de belangrijkste dingen!!, maar zoals ik zei:
Sommige dingen zal ik later nog meer over vertellen!!

Groetjes

1 opmerking:

  1. Goedemorgen Janine,

    Wat heb je een leuke spulletjes gekocht en nu flink ermee aan de slag ik wens je heel veel knutselplezier ermee maar dat gaat vast wel lukken
    een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen