Volger!!

donderdag 23 augustus 2012

Lieve Groetjes

Hallo Allemaal,

De eerste schooldag zit erop!!! Morgen lekker naar Den Bosch!!!! ZIN IN!!!!

Hier nog een kaartje:
Weer met een magnolia stempel!!
Deze heb ik ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren/Overall/ Mandjes: Sandstone
  • Takjes: Moss
  • Paddenstoelen in het mandje: (flexmarker) Champagne
  • Verder kleren: (flexmarker) Sunflower
Verder gebruikt:
- Bloementjes: Mallen van Joy crafts
- Swirls: Crealies mal
- Bordje: Mal van Marianne Design/ Creatabkes
- Plaatje is uitgestanst met ovale nesta

Verder glittersteentjes, Gelpennen!

Het is nog niet 100% zeker dat ik morgen naar Den Bosch ga of zaterdag waarsschijnlijk morgen.
Zogauw ik geweest ben zal ik met goed licht foto's maken van me nieuwe spulletjes en die aan jullie tonen!!!
Zodat jullie misschien ook weer leuke dingen tegen komen!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen