Volger!!

zaterdag 25 augustus 2012

Omdat jij heel bijzonder bent!

Hallo Allemaal,

Wou net de foto-uitleg ( uitleg over iets wat de meeste in filmpjes doen alleen dan in foto's ) gaan maken, maar toen werd het zooo donker dat ik dacht dan morgen maar. Dus dat komt morgen, maar heb nog wel een kaartje:

De stempel die ik gebruikt heb is van Magnolia en is ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren&Lepel: Sandstone
  • Overal&Potje: (flexmarker) Champagne
  • Verdere kleren: Amethist
Verder gebruikt:
- Papier is van de Action
- Plaatje zit in rechthoekige nesta
- Hangbordje&Hartje : Marianne Designs/Creatables

De kleine hartjes aan de zijkant heb ik gemaakt met: Hartrand laat ik maar zeggen van Memorybox, daar komen dan losse hartjes uit die heb ik voor die rand gebruikt

Nog fijne avond!!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten