Volger!!

vrijdag 24 augustus 2012

Tip die ik kreeg op de hobbybeurs!!

Hier een hele goede tip ( teminste vond ik zelf) die ik kreeg op de Hobbybeurs in Den Bosch.

Ik was bij een kraam waar ze veel stansjes hadden gemaakt met glitterpapier.
Ik had zelf gevraagd hoe je die goed uitgestanst kreeg, want bij mij ( ik heb de cuttlebug) sneed die niet altijd goed door. Daarvoor had ze de tip: een sheet erbij leggen of 2 of 3 totdat die wel goed doet, maarja dan heb je je stansje wel, maar dan zit je hele mal onder de glitter. Daarvoor kreeg ik een hele goede tip!!!!

BAKPAPIER!!!

Doe eerst een stukje bakpapier( beetje vettig is) in je mal dan het glitterpapier, dan komt je glitter niet in je mal!! en kan je erna gewoon nog stansen zonder dat er op je karton glitter zit!!

Ik vond het een hele handige tip, misschien hebben jullie er ook wat aan!!

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Heel handig ja die tip bedankt voor het delen.
    En was het druk op de beurs ik sla een keertje over jammer genoeg.

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Asjeblieft!! Neee viel echt mee vandaag haha was blij dat ik vandaag niet naar school hoefde:P was echt lekker rustig!!! kon overal goed kijken:D, laat in de middag werd het wel druk, maar ik ga meestal beetje vroeg:$, omdat wij ook nog met trein moeten enzo

      groetjes Janine

      Verwijderen