Volger!!

zaterdag 18 augustus 2012

Wishing you a Great day!

Hallo Allemaal,

Vandaag weer een zomers kaartje!! Het kan toch ook niet anders met dit weer. Jammer genoeg nu pas aangezien ik volgende week weer naar school mag, maarja nog genieten van de laatste dagen vakantie!!
Mijn kaartje van vandaag:

Voor dit kaartje heb ik een stempel gebruikt van Magnolia, deze heb ik ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Sandstone
  • Broek: Artic Blue
  • Schoenstrikjes & randje trui: Red
  • Zand & Zeester: (flexmarker) Sunflower
Verder gebruikt: 
- Papier is van een blokje van de Boekenvoordeel van marine-stijl
- Zeesterren: Mal van Marianne Design/ Creatables
- Label: Mal van Whimsy
- Knopen: Mal van Sizzix
- Touwtjes door de knopen: scrappersfloss
- Hoekje: Mal van Lea's Bilities
- Rechthoekvlak: Nestabilities langwerpig
- Tekststempel: is een tekststempel van Nicole Verkooijen

De naaisteken zijn met gelpen gemaakt!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Ik zit nog steeds te twijfelen over die schelpen en zeester of ik ze zal halen. Ben bang dat ik ze niet zo veel zal gebruiken en dan vind ik het weer zonde. Maar op zo'n kaart staan ze heel mooi :D

    Groetjes.

    P.s. je blog ziet er goed uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jackie,

      Ja ik twijfelde ook heel erg eerst om die mallen te kopen, maar heb ze toen toch gekocht:$ omdat ik ze zooo leuk vond en ik gebruik ze dus bij zomerkaartjes, maar ook Marine-look-kaartjes. Die ster zit in een setje met een anker, dat anker zou je bijv. ook weer kunnen gebruiken bij piratenachtige kaartjes:D! Je kan natuurlijk ook stansjes kopen, maar dat is je eigen keus dit zijn wat tips!, waarom ik hem wel! zou kopen!

      Groetjes

      Verwijderen