Volger!!

zondag 19 augustus 2012

Zelfgemaakt

Hallo Allemaal,

Wat is het warm.. pfff... ik heb me maar binnen achter me laptop geplaatst. Het is me nu echt TE warm buiten. Vanmorgen nog wel paar kaartjes afgemaakt. Sommige zullen denken ( die me ook via hyves volgen) Waarom heeft Janine er altijd in 1x zoveel, nou dat komt, omdat ik in delen werk: 
- Ik kleur paar afdrukjes
en dan paar dagen erna maak ik ze af!, maar vandaag dus weer een paar afgemaakt die zullen de komende dagen vanzelf op me blog verschijnen hier is er al 1:


Ik heb hierbij een Stempel gebruikt van Magnolia van de serie: Turning Leaves
Verder gebruikt:
Papier van de Kruidvat
Nesta: ovaal
Hoekje: Lea's Bilities
Label: Marianne Design/ Cretables( die is normaal lang maar heb ik afgeknipt en rond gemaakt met een rondmaakpons van de boekenvoordeel)
Hartjes komen van de Xenos
Naaisteken zijn gemaakt met gelpennen

Afdrukje is ingekleurd met ProMarkers:
- Huid: Blush
Haren: Sandstone
Jurkje&Schoenen (flexmarker) Champagne
Potloden&Sokjes: Lime, Artic Blue & Turquoise

Dat was hem weer!
Groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen