Volger!!

vrijdag 7 september 2012

Even iets anders

Eventjes iets anders het klinkt raar, maar moet het weten voor een werkstuk voor school,

Hoe kan ik bijvoorbeeld Rijstkorrels( of hoe je ze ook wilt noemen) vastplakken op me blad zonder dat me hele blad onder de lijm komt te zitten ofzo 

De opdracht was een werkproces maken voor een handvaardigheidsopdracht
ik heb daarbij gekozen om een muziekinstrument te maken van een wc rol ( waar dan dus die rijst in moet) 
op mijn werkstuk wou ik dan dat rijst erop doen om het wat levendiger te maken maarja hoe doe ik dat heeft iemand tips????

Ohja dat was 1 van de 30 opdrachten haha maarja hoeft pas over paar weken af maar ben vast begonnen!

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik de laatste tijd vaker Tacky glue verkrijgbaar bij de hobbywinkels.
    Met een beetje plak je alles goed vast.

    Succes groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Strookje dubbelzijdig tape en daar je korrels op vast plakken zodat het helemaal bedekt is? En anders iets over je korrels vastmaken zoals een stukje van een diepvrieszakje, dan kunnen ze ook nog een beetje bewegen als je alleen de randjes van het plastic vast maakt met dubbelzijdig tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tips!! Kijk zo kun je ook nog op blog hulp vragen met je schoolwerk haha!

    BeantwoordenVerwijderen