Volger!!

donderdag 6 september 2012

Even kort berichtje!

Hallo Allemaal,

Vandaag even een kaartje waar ik niet te veel over te vertellen heb:
Vooral gemaakt met stempels, papier, 2 knoopjes een brad en paar swirls

Waarom ik vandaag niet veel schrijf:
Ik heb vandaag een lange schooldag erop zitten en ben erg moe, dus vandaar even geen zin en tijd ( ben nog met hw bezig) om een lang bericht te schrijven, maarja heb over die kaart niet zoveel te zeggen.
Morgen hoop ik weer een langer bericht! ( ook al heb ik morge een schooldag tot kwart over 5 :O)

Nog fijne avond allemaal!

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi janine,
    Een leuke kaart heb je gemaakt en ik begrijp dat je weinig tijd overhoudt om te bloggen succes op school en ik zal het in de gaten houden als je weer iets nieuws op je blog zet
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy,
      nou dat ik iedere dag wat post blijft wel ( heb nog oudere kaarten die ik nog kan laten zien), maar er zal een iets korter bericht bijstaan soms!

      Groetjes

      Verwijderen