Volger!!

zaterdag 8 september 2012

Happy Holidays

Hallo Allemaal,

Ik ben iemand die altijd aan het einde van het jaar altijd een (afscheids)kadootje wou geven aan me mentrix. Ookal zat ik soms het jaar daarna nog in hun klas dan als bedankje voor het afgelopen jaar. Hier heb ik nog een tasje wat ik maakte voor me mentrix eind 3e klas:
Voorkant:
Stempel van Magnolia en is ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Caramel
  • Kleren: Magenta & Turquoise
Verder zoal gebruikt:
- Bloementjes en takjes : Mallen van Marianne Designs/ Creatables
- Hart: Mal van Nellie's Dies

Zijkant:
Tak is van Marianne Designs/ Cretables en de bloementjes komen van de xenos ( zitten aan elkaar vast soort band)

Zijkant:
Hartjes zijn mal van Marianne Design/ Creatables
Knoopjes is een stempel van Magnolia

Achterkant:
Gebruikt:
- Roze blad/bloem: Mal van Marianne Designs/ Creataables
- Swirl : mal van CreaLies
- Rondje: Nesta: rond
- Knoopjes Stempel van Magnolia
Verder: Glittersteentjes, Naamstempel, Tekststempel, Roosje

Nog een fijne avond allemaal!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen