Volger!!

zaterdag 8 september 2012

Hoe berg ik mijn Derwents, Aquamarkers, Lijm, Glitterlijm op?

Hoe berg ik mijn Derwents( en toebehoren), Aquamarkers, Lijm en glitterlijm op?

Derwents: Ik heb vroeger altijd losse potloden gekocht, na een tijd 1x de grootste doos! Die losse potloden heb ik in de doos gedaan en de nieuwere even in een potje zodat ik eerst de oude op kan maken. De doos met Derwents ligt bovenin me boekenkast met daarop een klein dienblaadje met daarop die pot potloden, puntenslijper, potje met doezelaars, gum, vijltjes, terpetine enz. voor die doos heb ik nog de lijm staan. Doordat de Derwents doos zo lang is kan er makkelijk nog wat op de doos staan, namelijk: een potje met me aquamarkers en potje glitterlijm zie het allemaal hier:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten