Volger!!

maandag 3 september 2012

Ik wens je nog een fijne zwangerschap toe

Hallo Allemaal,

Vandaag weer eens een kaartje!
Toen ik in de 3e zat had ik een superlieve Wiskunde docente. (bij wie ik wiskunde EINDELIJK snapte)
Toen ging ze met zwangerschapsverlof waardoor het gemiddelde van de klas 3 punten zakte door een slechte docent , maar in de 4e kreeg ik haar weer terug!! en ging ik met 0 onvoldoendes mijn examens in, maar nu even terug op die zwangerschap, want ik heb toen een kaartje voor haar gemaakt:
Wat ik hier heb gebruikt:
- Stempel van Bella
- Papier van de kruidvat
- Bloementjes ( de meeste ) Mal van Joy crafts
- Hoekje : Mal van Provocraft
- Takjes : Mal van Marianne Design/ Creatables
- Dat labeltje onderin: Mal van Provocraft
- Kantrandje: Mal van Mariaanne Design/ Creatables

Verder: 
- Glitterstenen
- Stickerpuntjes
- Gelpennen

Toen dacht ik ja en waar ga ik mijn tekst plaatsen?? Hier dus:
De binnenkant:
- Lijntjes zijn met gelpen gedaan
- Dat ge-emboste is met een embossingfolder gemaakt!
- Het label is vaan : Marianne Design/ Creatables!

Dit was hem voor vandaag!

Groetjes en nog een fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen