Volger!!

zaterdag 8 september 2012

Mijn Kastje

Nu dan echt MIJN kastje!!!
Ik heb ALTIJD al z'n kastje gewild en toen ik geslaagd was kreeg ik hem! Hieronder de foto en daaronder zal ik schrijven wat erin zit:

  • Groen: Mallen en dat bedoel ik zoals sizzix/Tim Holtz/Quikutz ( de mallen die niet in een maagneetmap ofzo kunnen)
  • Lila: Embossingfolders
  • Licht Blauw: Cuttlebug spullen bijv. de platen, embossingmatjes, mallentape, karton als verdikking
  • Geel: Afdrukjes( die ik dan al gestempeld heb)
  • Oranje: ProMarkers & Flexmarkers(liggen door elkaar, omdat ik nog niet veel Flexmarkers heb)
  • Leeg vak: Magneetmappen en potjes erop ( daar hoort ook een mandje, maar dat mandje heb ik ergens anders staan die volgt hieronder
  • Roze: Glitterstenen!
  • Fushia: Kartelscharen
  • Blauw: Ponzen
  • Rood: Houten stempels met doek en schoonmaakdoekjes

1 opmerking:

  1. Ik heb zo eens rondgeneusd op je Blog, ziet er goed uit!! En dan zoals je alles netjes opgeborgen hebt!! Erg georganiseerd. gr.Elly

    BeantwoordenVerwijderen