Volger!!

donderdag 20 september 2012

Opruimtip???

Hallo Allemaal,

Altijd als ik een dag ziek thuis ben (maar niet te ziek dat ik hele dag op bank lig) dan ga ik opruimen!!! Proberen weer meer in me kast te krijgen zodat het niet allemaal op de grond staat (alle dozen). Nu had ik laatst vertelt hoe ik alles opbergde en dat ik daar wel tevreden over was.....maaaar nu heb ik 1 ding waar ik TOCH niet zo blij om ben en dat is: Scrappapier!!! Hieronder volgt een link hoe ik het had/heb:

maar ik wil dus alles proberen IN mijn kasten en niet ONDER mijn kast. Ik ben niet iemand die die scrapkasten/bakken graag wil!, omdat ik nooit 1 of 2 vellen van een bepaald merk gebruik, maar alles door elkaar. Dan zou je zeggen is dit fijn zo, nou nee!! Die doos is veeltste groot en lomp voor in mijn kast.. Nou de vraag is vooral :

Hoe bergen jullie je scrappapier op?

En heeft er iemand tips??

Alvast bedankt!!

1 opmerking:

  1. bij senoxs kun je ladenkastjes koprn waar a4 in kunnen geweldig je kunt ze ook stapelen
    dat vind ik een uitkomst sucses er mee

    BeantwoordenVerwijderen