Volger!!

zondag 9 september 2012

Vraagje aan jullie voor een schoolopdracht?

Ik weet niet waarom ik dit aan jullie vraag? Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Zoals in een eerder bericht ik al zei. Ik moet voor school activiteitenklapper maken met soort van 'handvaardigheid/knutsel' opdrachten die je als Juf en/of Meester zou kunnen doen met kinderen. 2 categorien heb ik bijna af, maar eentje loop ik erg vast namelijk de leeftijdscategorie:

12-16 jaar

( jullie zullen denken : Je bent toch 16 wat deed je zelf dan op je middelbare school) Dat weet ik dus niet meer al 2 jaar geen handvaardigheid gehad en in de 2e bijna geen les kunnen volgen.
Dus hebben jullie nog leuke ideetjes voor deze Leeftijd???? Schrijf ze in een reactie!!!
( dan kan ik er een hele werkbeschrijving van maken!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen