Volger!!

dinsdag 16 oktober 2012

1-jarige 3-ling

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaart in een wat groter formaat ( ik heb hiervoor dikker print papier gebruikt A4 en die dubbelgvouwd):

De stempels zijn van Mo Manning en ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Caramel
  • Knuffelbeer: Champagne
  • Kleren: Amber, Azure, Fuchsia Pink, Cardinal red
Verder gebruikt:
- Rood karton
- Nesta's rechthoek
- Vlaggentjes: mal van Whimsy
- Ballonnen: mal sizzix
- Gelpennen voor de lijntjes

Nog fijne avond!

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke kaart zeg. Heel gaaf gedaan. Ben net volger geworden van jou blog, kom ook eens een kijkje nemen op mijn blog. Ik ben zelf nog niet zo lang actief op mijn blog..... dus er staat nog niet zoveel op, maar dit gaat allemaal uiteraard komen. Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Antionette,

      Bedankt voor de complimenten en het volgen ik zal zo volger worden bij jou! en ik ben ook nog niet zo lang aan het bloggen hoor hihi

      Liefs Janine

      Verwijderen