Volger!!

zaterdag 20 oktober 2012

Dubbele verrassing!!

Hallo Allemaal,

Vandaag kreeg ik een dubbele verrassing:
Ik had gevraagd of me moeder van dat ez mount wou bestellen voor mijn stempels. Wat ze dus voor me had gedaan. Vandaag kwam me pakje. Ik pakte het uit en zag dat me moeder als verrassing ook deze superleuke stempel gekocht had waar ik helemaal gek van ben:
Dat was dus al een hele verrassing opzich!!
Toen zag ik dat er ook nog een verrassing/cadeautje bij zat namelijk de superlieve stempels van Popcorn the bear:
Dit was echt een super verrassing en supertoevallig die teksten van: Ik hou van mijn pappa en Ik hou van mijn mamma. Want uitgerekend zijn mijn vader en moeder in november jarig!!! Dus die kan ik mooi gebruiken om iets leuks te maken!! Nu nog cadeautjes verzinnen!!

Nog fijne dag allemaal!

Groetjes

1 opmerking:

  1. Hoi Janine,
    Dat zijn me nog eens leuke verrassingen zeg

    Veel plezier met je nieuwe aanwinsen

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen