Volger!!

zondag 21 oktober 2012

Ik denk aan je

Hallo Allemaal,

Vandaag op de laatste dag van mijn vakantie, toch nog een paar kaartjes kunnen maken. Die zullen jullie de komende tijd voorbij zien komen. 
Morgen weer naar school en we beginnen met een toetsweek, maar eerst nog mijn kaartje:

De Stempel is van Magnolia en is vooral ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Sandstone
  • Kleding: Saffron, Pale pink, (flexmarker) Champagne
Verder gebruikt:
- Achtergrond nesta: Mal van Marianne Designs/Creatables 
- Tak: Mal van Marianne Designs/ Creatables
- Bloementjes: mal van Magnolia Doohickey's
- Label: Nesta rond
- Glittersteentjes van de Action
- Houten vlindertjes van de Xenos
Ook heb ik bij veel dingen de randjes beinkt. Dat heb ik gedaan met Cat-Eye-inkt

Dat was hem!
Nog een fijne avond!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen