Volger!!

zaterdag 13 oktober 2012

Vakantie & Stad

Hallo Allemaal,

Ik heb eindelijk vaakantie!! Lekker een weekje geen school (ook al moet ik wel leren)
Dus ik vond vandaag een goed moment om lekker naar de stad te gaan met me moeder ondanks het slechte weer. En ik heb een paar leuke dingentjes gekocht:
- Mal van Marianne Designs/ Creatables, ik vond hem beetje duur, maar kon hem niet laten liggen na het filmpje van Nicole: http://www.youtube.com/watch?v=pH2QN3siO5c&feature=plcp
- 1 flexmarker die ik veel gebruik
- Een embossingfolder
en rolletjes soort van lint, daarvan kon je daar een demonstratie zien. Ik hoop dat ik ook die info op internet kan vinden en het jullie later kan laten zien!
Ook kreeg ik bij de Pipoos een 'kadootje':
Sorry voor de slechte kwaliteit (komt door de flits)

Verder qua niet-hobbyspullen nog een leuke tas gescoord!!! en voor mijn hondje een nieuw speeltje gekocht waar die meteen helemaal gek mee was:
Dat was wat ik gekocht heb in de stad vandaag!
Allemaal een fijn weekend!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten