Volger!!

vrijdag 2 november 2012

Happy Birthday!

Hallo Allemaal,

Vandaag is mijn vader jarig!
Dus hierbij het kaartje wat ik voor zijn verjaardag heb gemaakt.:
De stempel is van Magnolia en is ingekleurd met vooral ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren, kleren, schoenen, pet: Sandstone
  • Kleren, bordje: (flesmarker) Champagne
Verder gebruikt:
- Papier van Bo Bunny
- de tekst stempel achtergrond is een stempel van Memory Box
- De hoekjes gemaakt met een mal van Lea's Bilities
- Sterren met Nesta
- Hartje: mal van Marianne Designs/Creatables

Verder heb ik alle randjes beinkt met Cat-Eye-Inkt.
Ik heb deze kaart vrij rustig gehouden. Ik had eerder hele vrolijke kaarten gegeven en wou nu een keertje andere stijl doen dus vandaar deze keus!

Dat was hem!
Allemaal fijn weekend!

Groetjes

1 opmerking:

  1. Wauw een hele mooie kaart en wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt

    een prettig weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen