Volger!!

zondag 4 november 2012

LOTV

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje met de stempel van LOTV Geisha.
Ik (en mijn moeder) vinden deze stempels helemaal super!! Heb een afdrukje van iemand gekregen, maar kan de stempels helaas niet kopen, omdat ze niet in NL te koop zijn (teminste zover ik weet).
Hier mijn kaartje:

Dit afdrukje heb ik gekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Sandstone
  • Kleding: Marsh Green & Artic Blue
Verder gebruikt:
- Papier van Bo Bunny
- Hoekjes: Mal van Lea's Bilities
- Takken: Mallen van Marianne Designs/Creatables
- Glittersteentjes van de Action

Ik heb trouwens bij het kleuren gebruik gemaakt van Nibs voor de kleine details. Meer info? Klik op onderstaande link:


? Vraagje ?
Als iemand nog de andere stempels heeft (ik heb dit plaatje en 1 meisje die een lampion vasthoud). Zou die mij dan kunnen mailen op onderstaand emailadres (of iemand weet waar je ze kan kopen?, want je hebt er nog meer 1 hele lieve met vogeltje enzo heb ze gezien op de site van LOTV.):

janine_sammy@live.nl

Nog een fijne avond!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen