Volger!!

zaterdag 3 november 2012

Memory Box Stempel

Eventjes een ander berichtje:

Geen kaart, maar wel over kaarten. Namelijk over een Memory Box Stempel
Ik heb vooral bij mijn laatste kaarten zelf scrappapier gemaakt (teminste zo zeg ik dat)
Hoe doe ik dat:

Stap 1: Pak een stuk karton wat je wilt gebruiken (ik had room of wit)
Stap 2: Stempel de stempel op het stuk karton (ik had Cat-Eye-inkt bruin)
Stap 3: Daarna knipte ik het formaat en beinkte ik de randjes nog

Bij de stempel van Memory Box vond ik zo leuk, dat je een soort Krantenpapier krijgt door de kleine lettertjes enzo, omdat de stempel ook niet helemaal goed pakte, maar ik vond dat JUIST niet erg, JUIST leuk eraan, maarja smaken verschillen!
Daarom even dit berichtje om te laten weten welke stempel het is :

Memory Box Vintage Dreams
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!



1 opmerking: