Volger!!

vrijdag 28 december 2012

Pakketjesbom!!!

Hallo Allemaal,

Lang niks meer van mij gehoord!! 
Feestdagen, dus was druk druk druk!!
Maar heb nu zin om een bericht te posten, want mijn moeder kwam net thuis en had de brievenbus geleegd en daar was gewoon een bom aan pakketjes!!!!:

Ik was erg verrast, want ik wist dat mijn moeder wat besteld had en ik zelf 1 ding, maar zoveel pakketjes had ik niet verwacht hihi!! en ja het was ook snel al uitgepakt:

Wat er allemaal in zat:

- Magnolia stempel cadeautjes die heb ik van mama gekregen!!( staat niet op de foto)
- Kerst-label van Martine. Hier een link naar haar blog: http://www.madeliefjuh.nl/
- Kerst-verassingszakje met theelichtjes erin van Willemijn. Hier een link naar haar blog: http://happyezz.blogspot.nl/
- Mama die had superleuke hobbyspullentjes besteld, namelijk: 2 embossingfolders!! en superschattige stempels!!!
- Afdrukjes van Magnolia Love Collection!!!! ( I LOVE IT )

Allemaal een fijn weekend!
Mijn weekend kan niet meer stuk!!!

Groetjes 

1 opmerking:

  1. Hee Janine wat een super leuke spulletjes daar kun je weer even mee vooruit .
    Veel knutselplezier
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen