Volger!!

donderdag 31 januari 2013

1e stagedag

Hallo Allemaal,

Afgelopen dagen niet veel meer laten horen, omdat ik nogal ziek was!
Vandaag was het tijd voor me 1e stagedag!! Het was echt super!:

Vandaag ontzettend leuke eerste stagedag gehad!! Bij basisschool de meiboom  in groep 4. Was vanmorgen wel zenuwachtig (daardoor wel aanval gehad, maar toen ik er eenmaal was was het weg!) Een superleuke klas en enthousiaste leerlingen. Ik dacht dat het de eerste 4 weken vooral toekijken was, maar mocht al veel meer doen: Werk nakijken, als er kinderen in de aula bezig waren die in de gaten houden etc. Morgen o.a. een kijk/luistertoets afnemen bij 2 kinderen die het gemist hadden (die het moesten inhalen) 1 ding weet ik zeker dat dit niet echt bij de taken horen op dit moment, maar leuk om te doen en te merken dat ze dat mij toevertrouwt! Ook leuk om te zien hoe enthousiast de kinderen zijn. voorbeelden:
- 1 kind had een tekening voor mij gemaakt!
- 2 kinderen gaven vriendenboekjes mee!(die ik in moest vullen)
- Kinderen vroegen of ik morgen mee ging met de gym, omdat ze dan naast me wouden lopen!
en meteen toen ze naar huis gingen vroegen ze: ben je er morgen ook?
Zo leuk! Het is nog niet zeker dat ik alleen bij deze klas blijf, omdat die vrijdag middag vrij zijn, maar waarschijnlijk hou ik zowizo deze klas! En ze(lerares van de klas) was heel positief over alleen al het intiatief dat ik toonde met hulp aanbieden enzo. Nu al zin in morgen!

Laat even in een reactie weten of jullie het ook leuk vinden om zo tussendoor wat over mij stage te lezen/horen!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen