Volger!!

vrijdag 4 januari 2013

Dit heb ik speciaal voor jou gemaakt.

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje die ik speciaal voor een vriendin gemaakt heb.
Mijn vriendin heeft het op het moment moeilijk en daarom wou ik haar een kaartje geven ( het is uiteindelijk een ander kaartje geworden) maar ik had er 2 gemaakt en dit is er 1 van :

Op dit kaartje heb ik een stempel gebruikt van LOTV en is ingekleurd met vooral ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Champagne(flexmarker)
  • Stoeltjes & Tafeltje: White grey 1
  • Kleding & tas/hoed enz: Lilac- Cool Aqua- Champagne(flexmarker)
Verder gebruikt:
- Papier van boekenvoordeel en kruidvat
- Bloemetjes: Mallen van Joy Crafts
- Takjes: Mal van Marianne Design/Creatables
- Nesta Rond
- Nesta ovaal
- Tekststempel: Marianne Design
- Glittersteentjes: Action
- Gelpennen voor de naaisteeklijntjes 
en wat glitterlijm!

Nog een fijne avond en een fijn weekend!

Groetjes

1 opmerking:

  1. Hoi Janine,
    Een hele mooie kaart en Een gelukkig gezond en creatief 2013
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen