Volger!!

maandag 21 januari 2013

Finally Weekend!!!

Hallo Allemaal,

Nu kan ik ook zeggen ik heb weekend( van 6 dagen dan)
Vanmorgen examen gehad. Wat was dat een makkie. Dat ik me daar druk om heb gemaakt zeg....
Maar ja, nu lekker paar dagen vrij!
Dus ook weer tijd om creatief te doen!!!
Dus bij deze nog een kaartje die ik een tijdje geleden heb gemaakt voor een vriendin van mij:

De stempel is van LOTV en is grotendeels ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Champagne(flexmarker)
  • Muurtje: White Grey 1
  • Kleding: Cool Aqua & Lilac
Verder gebruikt:
- Papier is van de Kruidvat
- Hoek: Memory Box
- Takjes & Hartjes : Mal van Marianne Designs/ Creatables
- Bloemetjes: Mal van Joy Crafts
- Nesta Rechthoek
- Houten vlindertjes en lint van de Xenos
- Gelpennen door de naaisteeklijntjes

Dat was hem! en bedankt voor de lieve reacties op me kaartjes!

Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten