Volger!!

donderdag 24 januari 2013

Hallo Allemaal,

Vandaag eventjes met me moeder naar winkelcentrum geweest en toen liepen we de Euroland in. Wat zagen we daar SUPERLEUKE STEMPELS . Die ik niet kon laten liggen hihi en zoals gewoonlijk konden weer geen keus maken uit 2 (de andere 2 vond ik persoonlijk iets minder leuk)
Dus ze maar allebei meegenomen:
Wat zijn ze leuk he!! en dat voor 5 euro per stuk! 
Ook heb ik bij de hema een brievenbak gekocht (die ik persoonlijk saai vond dus heb gepimpt
Voor dat die gepimpt was:
Ik vond hem niet echt mooi en dan vooral niet, omdat die op mijn toekomstige Hobbykamer komt te staan ( me slaapkamer gaat soort van verbouwd worden:D)
Na de het pimpen:
Voorkant:

Zijkanten:

Achterkant:
Ik heb de achterkant rustig gehouden, omdat die toch tegen de muur staat, maar wel iets op gedaan! om hem niet grijs te houden! Ik ben er zelf erg blij mee:D
Nog fijne dag verder!

Groetjes

1 opmerking:

  1. oh ze zijn
    ook superlief deze stempels
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen