Volger!!

vrijdag 25 januari 2013

Liefste mama!

Ik heb de liefste mama!!!
Niet alleen om alles wat ik krijg van haar, maar ook gewoon omdat ze er altijd voor mij is! Er hoeft maar iets te zijn of ik mag het bij haar kwijt.
Ook met school steunt/helpt ze me super goed. Als ik momenten heb dat ik zoiets heb van: Ik geef me opleiding op (omdat alles tegen zit) dan praat zij met mij en zorgt dat ik toch me best blijf doen!
Ook doen we veel leuke dingen samen. Zo delen we samen de hobby: (scrap)Kaarten maken! Vandaag kreeg ik weer een pakketje binnen en had ze deze superleuke mal voor mij besteld!

Maar zoals ik zei niet alleen de liefste mama omdat ik spulletjes enzo krijg!
Ook gaan we binnenkort samen naar een concert waar ik super veel zin in heb!
Maandag was (voor deze periode) de laatste schooldag en ik was al vroeg klaar met examen. Dus eventjes gauw bloemetje gehaald voor mama!

Mama, als je dit leest: I Love you!!(L)
Forever and Always!

1 opmerking:

  1. ooh wat lief hou haar maar goed in ere Janine

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen