Volger!!

zondag 27 januari 2013

Saturated Canary

Hallo Allemaal,

Vandaag weer een keer een kaartje met een stempel van saturated canary!!!
Ik ben super groot fan van deze stempels! Een paar maanden geleden had ik 1 stempel als cadeautje gekocht voor mijn moeder (in pre-order) die kwam pas veel en veel later binnen, maar daardoor er nog niks mee gedaan. Donderdag was een meisje uit me klas jarig en daar heb ik nu nog een kaartje voor gemaakt met die nieuwe stempel!:

De stempel is dus van Saturated Canary en is ingekleurd met flex & promarkers:

  • Huid: Blush (pro)
  • Haren: Caramel (flex)
  • Kleding: Red(pro) & Champagne (flex)
Verder gebruikt:
- Papier is van Bo Bunny & Boekenvoordeel
- Rechthoek nesta
- Bloemen: Joy Crafts & Marianne Designs/Creatables
- Hoekje: Lea's Bilities
- Houten bloemetjes zijn van de Xenos
- Hartjes: Marianne Designs/Creatables
- Gelpennen voor de naai-steek-lijntjes!



Groetjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen