Volger!!

zaterdag 23 maart 2013

ouderwets- zaterdagmiddagje

Vandaag weer een ouderwets-zaterdagmiddagje gehad.
Lekker wat kaartjes gemaakt!!
En natuurlijk kon ik het niet laten er meteen 1 met jullie te delen:
Deze stempel is van Magnolia en komt uit de Easter collection van 2013 (ben er verliefd op:$) Ik heb het afdrukje ingekleurd met promarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Caramel
  • Kleding: Cool Aqua & Pale Pink
  • Gieter: White Grey 1
  • Gras: Lime
Verder gebruikt:
- Tilda is uitgestanst met rechthoek nesta's
- Papier is van de kruidvat (ook hier ben ik verliefd op)
- De bloemetjes zijn gemaakt met Joy crafts mallen
- Hoekje is van Lea's Bilities
- Wolkjes: Memory box dies
- Takjes: Joy Crafts  floral flourishes
- De houten bloementjes komen van de Xenos
- Gelpennen voor naai-steek-lijntjes
- Glitterlijm

Ik had vandaag echt zin in een vrolijke/zomerse kaart. Ik vind dat het gelukt is:$
In mijn volgende bericht zal ik laten zien welke mallen ik nu te koop heb.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten