Volger!!

zondag 31 maart 2013

Shoppen + Pasen

Hallo Allemaal,

Al lekker vanaf vrijdag weekend!!
Zaterdag lekker wezen shoppen met mam!
En vandaag Pasen gevierd met familie met gourmetten!! Was super gezellig!
Nu heb ik natuurlijk met het shoppen een hoop hobbyspul gekocht ik zal de uitzonderlijke dingen hieronder laten zien:

- Karton (voorraad aangevuld)
- Gel pennen: Ik gebruik ze bijna bij iedere kaart. Hieronder zal ik laten zien welke ik altijd gebruik. Ik heb ze gekocht bij een 'dump winkel' zo noem ik het altijd een winkel met van alles en nog wat...:
- Scrappapier blokjes: Ik had laatst al wat gekocht bij de kruidvat, maar eenmaal thuis er wat kaarten van gemaakt dacht ik: Ik moet MEER hebben:$ ik ben er zo weg van en ik had tijdje geleden leuke bij de Wibra gekocht dus daar ook 1 van bijgehaald!! ook had ik nog glittersteentjes bij de Kruidvat:


Euroland: Daar wandel ik ook altijd naar binnen, omdat ze iedere keer weer andere leuke dingen hebben!! Nu had ik 2 leuke stempel(setjes) en een mal gekocht:



Wij hadden laatst ineens heel erg tekort aan van die diamantjes/steentjes/glittersteentjes. Die had ik o.a. al bijgekocht bij de: Kruidvat, Euroland, Boekenvoordeel (oranje 2+1 gratis:)

MAAR TOEN KWAM IK BIJ DE ACTION!!! EN TOEN ZAG IK ME DAAR TOCH IETS:
Ik werd helemaal verliefd!!! Op de vellen met grote stenen zitten er in totaal 260. Op de vellen met kleine steentjes 560. En allebei de vellen zijn per stuk 0.69 cent. Dat was dus MEENEMEN.
Voorlopig kan ik weer vooruit!!
En ook hadden ze parels!! 100 stuks voor 0.89

Zo dit was even een ander soort bericht dan normaal. Ik hoop dat jullie het wel leuk vonden. (laat het even weten in een reactie a.u.b.)
Ik hoop de komende week ook nog een kaartje te laten zien!! 
Nog fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen