Volger!!

zondag 28 april 2013

Happy birthday!

Hallo Allemaal,

Vandaag 2 verjaardagskaartjes!!
Want mijn zus is vandaag 22 geworden!!
Mijn moeder en ik maken altijd samen kaarten. Dus vandaag 2 kaartjes 1 die mijn moeder gemaakt heeft en 1 van mij:

Gebruikt:
- Papier van de Kruidvat
- Kantrandje: Marianne designs/creatables
- Hoekje: Lea's bilities
- Ronde nesta's
- Zegeltje : Craftables
- Tekststempel van Joy

Binnekant: 
Gebruikt:
- Kant: marianne designs/creatables
- Notebook blaad: My Favorite Things
- Hoekje: Lea's Bilities
- Tekststempel heb ik gekocht bij euroland, maar welk merk weet ik niet meer

Mijn kaartje voor mijn zus:
De stempel is van Magnolia Love Collection 2013
en is ingekleurd met ProMarkers:
  • Huid: Blush
  • Haren, trui en schoenen: Sandstone
  • Pak: Pale Pink
  • Hartjes: Pale Pink & Red
Verder gebruikt:
- Papier is van kruidvat
- Wolkjes: Memory Box Dies
- Bloemen: Joy Crafts
- Takjes & Hartje: Marianne Designs/Creatables
- Hoekje: Lea's bilities
- Nesta: Rechthoek
- Glittersteentjes: Euroland
- Gelpennen voor de naai-steek-lijntjes

Dat was het!
Fijne avond nog

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaartjes Janine
    En wat leuk dat je moeder de zelfde hobby deelt
    Is toch altijd gezelliger saampjes hobbieen
    Een fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cindy, en ja altijd leuk.
      In meerdere dingen:
      Gezelliger, kosten deel je samen. en je kunt elkaar ideetjes geven!!

      Liefs Janine

      Verwijderen