Volger!!

maandag 29 april 2013

Shoplog 3

Vandaag dagje naar de stad geweest met mam!
En natuurlijk weer van alles gekocht.
Ook voor de hobby, maar ook wat andere dingen.
Ik ben ook altijd een sieraden gek
en helemaal als het glimt!!!
Hieronder zal ik laten zien wat ik gekocht heb:

Armbanden
Ook heb ik Chunks gekocht voor chunk-armbanden :
Hier even een voorbeeld hoe dat eruit kan zien op de armband:
Oorbellen:
Ik mak mijn stempels altijd schoon met make-up reinigingsdoekjes van de action.
Nu zag ik dat kruidvat aanbieding had als je er 2 kocht krijg je er opbergbox bij.
Die heb ik dus gekocht, want mijn doekjes droogde snel uit:


Portemonnee:
Mallen en stempels:
Houten boek/doosje om te scrappen:
Chenille voor de doosjes voor stage:
Klein stempeltje:
Verder alleen nog 2 markers en lijm.
Dit was het voor vandaag!
Fijne dag verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten