Volger!!

vrijdag 19 april 2013

Shoplog! 1

Hallo Allemaal,

even wat nieuws!

SHOPLOG!
Ik zie ze heel vaak op youtube, maar ik ga het in foto-versie doen en dan over de hobby-producten die ik koop!
Ik zal proberen ook de prijzen te vermelden!
Dit heeft mijn moeder van de week meegenomen:


Deze heb ik van de Boekenvoordeel en daar was die €2,49


Deze mooie krullen!!! van de Boekenvoordeel € 1.99

Het volgende heb ik in meerdere kleuren:


Gekocht bij de Wibra.
Zoals je kunt zien 2x 2meter voor 1 euro!!! En dan heb je 2 kleuren in 1 verpakking. Ook hadden ze nog een setje van: bruin met room(achtig) en 1 setje met felblauw & felgroen!
Die had ik al eerder gekocht

Voor nu was dit het!
Laat even in een reactie weten of jullie dit leuk vinden ( om dus te zien wat ik waar gekocht heb!) 

Fijn weekend!
Groetjes

2 opmerkingen:

  1. owww wat gaaf dat papier en swirls superrrr, ja dat jute heb ik ook in allerlei kleuren ideaal spul veel plezier ermee xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Indd ik vind het ook ideaal! en lekker goedkoop!!
      en mijn moeder kwam er ineens mee thuis was allemaal nieuw bij boekenvoordeel!! nou hoe gelukkig zal ik geweest zijn haha

      Verwijderen