Volger!!

woensdag 22 mei 2013

Geboortekaartjes

Hallo Allemaal,

Van de week druk bezig geweest met een bestelling.: geboortekaartjes voor jongen en meisjes.
Nu heb ik er stuk of 25 moeten maken. Ik zal hieronder wat laten zien. Ik ga niet overal bijschrijven wat ik gebruikt heb, want dat is bij veel kaarten hetzelfde. Als je zegt ik zie iets en wil weten welk merk/mal/pons/stempel stuur dan even een reactie. Onderaan laat ik wel even 2 ponzen zien die ik veel gebruikt heb. Maar hier dus de kaartjes:













Veel gebruikte pons:
De foto van papflesje kan ik niet vinden maar dat is ook een ponsje.
De grote papfles die ik soms gebruikt heb heb ik geen idee van. Heb deze keer via marktplaats als stansjes besteld:( ben zelf nog opzoek naar de mal.

Groetjes

1 opmerking:

  1. leuke geboortekaartjes Janine
    Eeen fijne avond
    Liefs Cinderela

    BeantwoordenVerwijderen