Volger!!

zondag 12 mei 2013

Moederdag!!

Vandaag is het moederdag!!
Natuurlijk verwacht je dan dat ik iets creatiefs voor mijn moeder heb gemaakt, maar helaas ik had er geen tijd voor. Maar ik kan jullie wel iets leuks laten zien, want mijn moeder geeft natuurlijk ook iets aan haar moeder (mijn oma).
Omdat ze eigenlijk dit keer niet zo goed iets wist en ook niet voor vaderdag dacht ze: ik neem ze mee uiteten.
Met als resultaat dit kaartje:


Omdat dit een totaal ander kaartje is dan normaal was het best lastig en hebben mijn moeder en ik hem eigenlijk samen gemaakt:
- Het bestek is een stempel van Magnolia
- Het bingokaartje is een stempel van Noor Design
- Bloemen zijn gestanst met Marianne Designs/Creatables en Joy Crafts
- Notebook is van My Favorite Things
- Steentjes zijn van de Action

en de binnenkant:
Nog be-inkt


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen