Volger!!

woensdag 15 mei 2013

Nieuwe kamer

Hallo Allemaal,

Nu is het zeker!!! Mijn zus en haar vriend hebben een huis gekocht!!! DUS wordt mijn kamer ook verbouwd. O.a. gaat mijn bureau eruit en word vervangen door een tafel, maar ook dromen mijn moeder en ik al heel lang van iets, maar heb het eigenlijk nog nergens gezien. Dus bij deze de vraag weten jullie waar te vinden:

Een kast met meerdere grote lades/brede. Een soort dressiore alleen dan met alleen maar brede lades. Als ik z'n kast kan vinden komen daar o.a. al mijn bakjes met stansjes in te staan. Dus droooom al lang van z'n kast. Als iemand weet waar te vinden!! Let me Know!!! 
Mag ook via mail:
janine_sammy@live.nl

Groetjes

1 opmerking:

  1. Hoi hoi
    Ik heb zelf een grote kast van Ikea met legplanken en grote en kleine lades maar in de grote moet je oppassen dat het niet te zwaar wordt anders gaan ze doorhangen.
    Misschien eens kijken op website van Ikea of een andere meubelzaak
    Succes verder gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen