Volger!!

vrijdag 3 mei 2013

Nog een jarige op 27 april

Ook heb ik nog een jarige op 27 april. Namelijk mijn super lieve oud-mentrix.
Zij was mijn mentrix in de 1e en 2e klas, maar in de 3e en 4e nog wel les en bijles gehad van haar en nog steeds super goed contact met haar. Dus ook voor haar verjaardag heb ik een cadeautje met kaart gegeven/gemaakt:
Bij deze kaart heb ik een stempel gebruikt van Magnolia en die is ingekleurd met pro & flex markers:

  • Huid: (pro) blush
  • Haren: (flex) sandstone
  • Jurk: (flex) surf blue
  • Schoenen en strikken: (pro) Lime
Verder gebruikt:
- Papier van de kruidvat
- Wolkjes: Memory box dies
- Bloemen: Joy Crafts
- Takjes: Joy Crafts Floral Flourishes
- Hoekje: Lea's Bilities
- Glittersteentjes: Action
- Tilda is uitgestanst met Rechthoek nesta's
- Gelpennen voor de naai-steek-lijntjes

Dat was het kaartje voor mijn oud-mentrix!
Natuurlijk had ik er ook een cadeautje bij:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen