Volger!!

woensdag 8 mei 2013

WEEKEND!!!

Hallo Allemaal,

Het weekend kan beginnen!!! Morgen en vrijdag vrij, omdat mijn stage-school geen school heeft!!
Dus dacht ik laat ik weer eens een kaartje posten:

Op deze kaart heb ik een stempel gebruikt van Magnolia
Die heb ik ingekleurd met ProMarkers:

  • Huid: Blush
  • Haren: Sandstone
  • Kleding: Pastel Blue en Olive green
  • Gras: Olive green
  • Gieter: White grey 1
Verder gebruikt: 
- Scrappapier heb ik heel eerlijk gezegd geen idee van, want heb dit velletje keer met een bestelling erbij gekregen
- Tilda is uitgestanst met Nesta's rond
- Bloemen: Joy Crafts
- Hoekje: Lea's Bilities
- Takje: Joy Crafts Floral Flourishes
- Gieter: Sizzix
- Glittersteentjes van de Action
- Gelpennen voor de naai-steekl-lijntjes

Dat was hem!
Nog een fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten