Volger!!

zondag 9 juni 2013

Hallo Allemaal,

Al wat daagjes niks meer gepost. Dit komt omdat ik zelf ziek ben/geweest ben. Flink buikvirus te pakken.... en uitgerekend nu ik ziek ben ligt mijn opa in het ziekenhuis. Waar ik zo ontzettend graag al vanaf donderdag langs wil, maar ja als ik met mijn buikvirus langs ga word het niet beter...
Vanaf vandaag gaat het iets beter met mij... 
Morgen eindelijk langs bij mijn lieve opaatje(L)
Daarom voor hem een kaartje:

De stempel is van Daisy and dandelion
en is ingekleurd met ProMarkers:
  • Diertje: Sandstone
  • Bloemen: Red en Lime
Verder gebruikt:
- Papier geen idee is al een oudje die er nog lag...
- Tekststempel is van Whiff of joy
- Bingo kaartje van Joy
- Camera is gemaakt met nieuwe mal van Marianne Designs/Creatables
- Filmstrip: mal van Tim Holtz

In de kaart heb ik nog een foto geplakt:

Van mijn lieve hondje!! Mijn opa's grote vriend!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen