Volger!!

zaterdag 29 juni 2013

Knoopjes-verslaafd

uhhmmm... 
Volgensmij begin ik knoopjes-verslaafd te worden....
Vandaag bij de action geweest met als resultaat:




Ik weet ziet er erg uit, maar ze waren zo goedkoop en zijn zooooo leuk.
Deze heb ik per zakje voor 1,59
Ik heb 1 zakje geteld (ik weet ben gek, maar was benieuwd hoeveel er in 1 zakje zat en het waren er 646)
Ik heb nu alles in 1 bak gegooid en ga nu alles op kleur sorteren, omdat als ik mijn kamer ga verbouwen ik dit wil sorteren in verdeeldozen.


2 opmerkingen:

  1. Ja hele leuke knoopjes ik ben ook bij ons wezen kijken maar niets gevonden jammer genoeg
    Gr Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jammer:( misschien komen ze nog!! ik vraag het altijd in de winkel gister lagen er bij ons nog maar 2 zakjes vandaag zou er nieuwe komen en toen lag er wel veel!

      Verwijderen