Volger!!

zaterdag 15 juni 2013

SHOPLOG!!!!!

Eindelijk was het dan zover.
Wel ingepland maar ik kon vandaag weer lekker gaan shoppen!!! Oke heel veel was ook niet voor mezelf maar dat maakt niet uit. Hier de foto's!!!


Transparante sheets, want ik heb nu mijn stempels in cd-doosjes, maar omdat mijn kastje te vol raakte en ik al vaker had gehoord van de EzMountBinder ben ik eens gaan overleggen met mijn moeder en hebben wij besloten de Tekst stempels daarin op te bergen om te proberen dus daarvoor had ik deze sheets nodig. Nu even sparen en dan de Binder en wat bladen bestellen.


Karton, Kaarten(bescherm)hoesjes en enveloppe


Weer een hoop karton, Glitterfoam, Fluweel. Ben benieuwd we willen eens gaan proberen met stansen of het iets is en ja mijn karton was slecht op voorraad haha.

De nieuwste magnolia ink (L)(L)

Mandje met wat lekkere dingen voor mijn AB'er op school die mij zo ontzettend gesteund/geholpen heeft dit jaar!

SNOEP SNOEP SNOEP en nog eens SNOEP
en nee dat is niet voor mij maar voor mijn lieve stage-kindjes. Ik heb voor afscheid cadeautje een doosje gemaakt en die ga ik vullen met snoep. Foto's van de doosjes komen er nog aan!!! Dus later het resultaat!
Dat was hem. 
Nu weer druk verder met wat laatste dingen voor school/stage
Op 8 Juli heb ook ik dan eindelijk VAKANTIE

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen