Volger!!

woensdag 10 juli 2013

Daar is eindelijk mijn pakketjes bericht!!!

Eindelijk de pakketjes ontvangen!!!
Ben weer een gelukkig kind! hier zijn de foto's:

 Hierboven 3 malletjes van Noor Design alleen de mal van vintage flourishes had ik gister al gekocht in winkelcentrum maar ja die hoort hier eigenlijk bij 
 Eindelijk ik heb ze!!! De elina's babies stempels!!! vond ze zo leuk en kon ze bijna nergens meer vinden vond het zulke leuke teksten!! en van Noor Design kalender!
 Nog meer malletjes : Tekstballonnen komt omdat ik bij Nicole (stampingnicole) leuke kaart had gezien met een tekstballonnetje met 1 van haar tekststempels erin en de andere malletjes heeft mijn moeder besteld. Wij bestellen meestal samen. Zij kijkt dan vaak of zij ook nog wat leuks ziet ben er benieuwd naar!!
 Hier zijn dan de tekststempels over de kaart van nicole waar ik hierboven over schreef en had nieuwe inkt nodig
 EINDELIJK DE EZ-MOUNT-BINDER ga het uitteste het lijkt me super!!! Vooral voor AL mijn tekststempels:D
En hier dan nog het gratis Noor Design blad!! Super leuk om in te kijken en magnetic die sheets voor in mijn storage case, want tja ik heb teveel malletjes hihi:$ dus me matjes raakte te vol!!

Als er nog vragen zijn stuur me gerust een mail of in een reactie!!

1 opmerking: